Lyst til å jobbe i en av landets eldste elektrikerbedrifter?

Vi er på jakt etter en regnskapsansvarlig i 100% stilling som skal ha ansvar for driften av selskapets økonomisystem og banktjenester. Vi søker deg som liker å jobbe i fellesskap med andre, kommer på jobben med godt humør og har god erfaring med regnskap. Stillingen består av godt varierte arbeidsoppgaver, men det er regnskap og lønn som er hovedfokus..

Søknadsfrist : Snarest

Arbeidsoppgaver
  • Ansvar for inngående og utgående fakturaer fra A-Å.
  • Ansvar for lønninger og utbetaling av lønn til de ansatte.
  • Ansvar for avstemning av purringer og inkassolister mot bedriftens eksterne inkassoselskap.
  • Ansvar for innbetalinger, utbetalinger og avstemminger i nettbankløsning.
  • Ansvar for utarbeidelse og sammenstilling av statistikker og data til daglig leder.
  • Ansvar for innrapportering av sykemeldinger til NAV, utbetaling av sykelønn og føring av fraværsstatistikk.
  • Ansvar for føring og betaling av mva, skatt, toll, pensjon, kontingenter og andre relevante avgifter til stat, kommune og organisasjoner.
  • Ansvar for inngående og utgående post.
  • Ansvar for oppføling av bedriftens felles e-post mottak
  • Bistå daglig leder med diverse arbeidsoppgaver, organisering av fellesaktiviteter, kurs, bedriftshelsetjeneste etc.
  • Ansvar for innkjøp av felles kontorrekvisita.
  • Ansvar for å håndtere innkommende anrop på bedriftens sentralbord.
  • Bistå daglig leder og saksbehandlere med oppfølging av kunder og leverandører som ankommer bedriften for møter etc.
  • Ansvar for bestilling av arbeidstøy i samarbeid med faglig leder.
  • Ansvar for innkjøp til kjøkkenet
  • Ansvar for oppføling av den daglige renholds avtalen og mindre innkjøp av renholds artikler.
  • Ansvar for oppføling og bestilling av byggekort til alle ansatte.
  • Ansvar for utarbeidelse av vaktlister.
  • Stillingen rapporterer til daglig leder 
Kvalifikasjoner
  • Regnskaps-/økonomiutdannelse.
  • Du er en positiv, effektiv og selvstendig person som tar ansvar.
  • Samarbeidsvillig med evne til å lytte og kommunisere godt med andre.
  • Viser til tilsvarende relevant arbeidserfaring.
  • Du må vise til gode rutiner, men være fleksibel og kunne ta ting på sparket når de kommer.
  • Gode kunnskaper med bruk av Microsoft Office programvare (spesielt Excel)
  • God erfaring med bruk av dagens regnskapssystemer og nettbank løsninger.
  • Opplæring i bruk av bedriftens systemer og manglende arbeidserfaring på enkelte arbeidsoppgaver vil bli gitt ved oppstart.
Vi kan tilby
  • Fantastiske kollegaer i en god blanding av både alder i kjønn.
  • Konkurransedyktig lønn og bonusordning
  • En nøkkelrolle i en bedrift i vekst og med god økonomi.
  • Normal arbeidstid
  • Ett arbeidsforhold basert på tillit
  • Tilgang til gode digitale verktøy som gjør arbeidsdagen din lettere
  • Gode ordninger på pensjon og helseforsikring.
  • Inkluderende og sosial arbeidsplass
  • Faglig påfyll med kurs og kompetanseheving.
  • For rett personen kan det være mulig for ytterligere ansvarsområder og oppgaver.
Nysjerrig og vil vite mer?

Kontakt Marius Waagaard på telefon 950 58 560

Lyst til å søke på stillingen?